Rewalidacja 1-3a

 Wio­sna w kwiet­niu zbu­dzi­ła się z rana,
Wy­szła wpraw­dzie tro­szecz­kę za­spa­na,
Lecz zaj­rza­ła we wszyst­kie za­kąt­ki:
– Za­czy­na­my wio­sen­ne po­rząd­ki.

Sko­czył wie­trzyk za­ma­szy­ście,
Po­oku­rzał mchy i li­ście.

Z bocz­nych dró­żek, z po­lnych ście­żek
Po­wy­mia­tał brud­ny śnie­żek.

Kra­sno­lud­ki wia­dra nio­są,
Myją zie­mię ran­ną rosą.
Chmu­ry, pły­nąc po błę­ki­cie,

Urzą­dzi­ły wiel­kie my­cie,
A ob­ło­ki mięk­ką szmat­ką
Po­le­ru­ją słoń­ce gład­ko,
Aż się dzi­wią wszyst­kie dzie­ci,
Że tak w nie­bie ład­nie świe­ci.
Bo­cian w górę po­szy­bo­wał,
Tę­czę barw­nie wy­ma­lo­wał,

A żu­ra­wie i skow­ron­ki
Po­sy­pa­ły kwie­ciem łąki,
Po­sy­pa­ły klom­by, grząd­ki
I skoń­czy­ły się po­rząd­ki.

/ zaj. z ipetu /Nikola/

Wykonaj zadanie; Zmierz termometrem swoją temperaturę ciała i zapisz zdanie;

Moja temperatura ciała jest prawidłowa/ nie jest prawidłowa

Przeczytaj tekst z książki o Zajączkach. Narysuj historyjkę składającą się z czterech ilustracji i każdej nadaj odpowiedni tytuł.

W chwili wolnej możesz uszyć kolorowe zajączki z resztek materiału lub kolorowego papieru, kartonu.

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne oraz rewalidacja

Zadanie 1

Zadanie 2

Zajęcia rewalidacyjne

Zadanie 1 – 30.03.

Zadanie 2