Na tablet bądź telefon pobieramy aplikację bezpośrednio ze sklepu Play, instalujemy i logujemy.
Na komputerze:
uruchamiamy przeglądarkę Internetu np.: Chrome
W pasku adresu strony wpisujemy: portal.office.com
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/1-1024x358.jpg)
logujemy się wpisując adres dostarczony przez wychowawcę:
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/2.jpg)
i wpisujemy hasło, naciskamy Zaloguj
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/3.jpg)
w oknie wybieramy Teams
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/4-1024x699.jpg)
możemy pobrać aplikację na komputer (po zainstalowaniu należy ponownie podać login i hasło) bądź rozpocząć spotkanie w przeglądarce internetowej
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/5.jpg)
po lewej stronie zaznaczamy „Kalendarz” gdzie widoczne będą wyznaczone terminy spotkań.
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/6-1024x692.jpg)
wybieramy wyznaczone spotkanie i naciskamy przycisk „Dołącz”
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/7-1024x538.jpg)
![](https://sps19.kalisz.pl/wp-content/uploads/2020/11/8-1024x655.jpg)