Adam – ZADANIA 18, 19-06. – Pozdrawiam, Lidia Kornacka
22-25.06. ZADANIA – Pozdrawiam, Beata Jóźwiak
Tobiasz – ZADANIA . – Pozdrawiam, Lidia Kornacka.
18,19.06. KARTY PRACY
Tobiasz – ZADANIA . – Pozdrawiam, Beata Kujawiak-Sztukowska.
Tobiaszku
Kończy się rok szkolny, zbliżają się wakacje. Będziemy odpoczywać, korzystać ze słoneczka, pływać.
Należy pamiętać aby bawić się bezpiecznie ?
Zapraszam na film:
Bezpieczne wakacje ?
oraz
Bolek i Lolek na wakacjach
Wesołych, bezpiecznych wakacji życzę ?
Tobiaszku ?
Mamy już lato ?
Pojawiły się pierwsze owoce. Można z nich przygotować sałatkę owocową.
Popatrz na film, a potem może spróbujesz przygotować takie smakołyki ?
Kliknij w ten link: https://sp37online.pl/gotowanie-z-dziecmi/
Tobiasz , 2 czerwca
Zachęcam do odwiedzenia strony
https://www.youtube.com/watch?v=g0y37RE8xwE
Oglądając filmik będzie można utrwalić nazwy zwierząt domowych i odgłosy zwierząt.
Dziecko może naśladować dźwięki.
Do zabawy można wykorzystać memory – z poprzedniego tygodnia.
Dzień dobry ?
Dziś przekazuję 3 karty pracy. Na obrazkach znajdziemy zwierzęta i ich domy. Proszę wyciąć wszystkie obrazki. Kolejno nazwać wszystkie zwierzęta i wszystkie domy zwierząt.
Wycięte obrazki należy posegregować (zwierzęta z jednej strony, domy z drugiej).
Zabawa polega na dobieraniu obrazków w pary. Dobrze jeśli przy tym Tobiasz będzie nazywał zwierzę i jego dom.
Zachęcam do obejrzenia krótkiego filmu o zwierzętach i ich domach, pt: Czy ja tu mieszkam? ?
Adam – ZADANIA 04-08.05. – Pozdrawiam, Lidia Kornacka
Tobiasz – ZADANIA 04-08.05. – Pozdrawiam, Lidia Kornacka
ZADANIA – Pozdrawiam, Beata Jóźwiak.
ZADANIA – pozdrawiam, Beata Kujawiak-Sztukowska.
27.04. Pozdrawiam – Beata Jóźwiak
Polecam stronę www.pisupisu.pl oraz www.klasoteka.pl
Beata K-Sztukowska
Zajęcia rewalidacyjne
W związku z zawieszeniem zajęć proszę ćwiczyć w domu, w miarę możliwości następujące umiejętności:
1T – kształtowanie rozumienia następstwa czasowego (dni tygodnia: po kolei, wczoraj była niedziela, dzisiaj jest….., jutro będzie…, pory roku, z uwzględnieniem aktualnej pory roku); doskonalenie czynności samoobsługowych (dokładne mycie rąk, spożywanie posiłków); kolorowanie prostych kształtów (staranne wypełnianie konturów) ;
2K – wskazywanie prezentowanych obrazków, doskonalenie czynności samoobsługowych (dokładne mycie rąk, spożywanie posiłków); wypełnianie konturów kredkami lub innymi materiałami – papier, bibuła); zwrócenie uwagi na większą kontrolę wzroku podczas wykonywania codziennych czynności, szczególnie tych kierowanych;
3A – kształtowanie rozumienia następstwa czasowego (dni tygodnia: po kolei, wczoraj była niedziela, dzisiaj jest….., jutro będzie…, pory roku, nazwanie obecnej pory roku); oglądanie prostych obrazków sytuacyjnych, odpowiadanie na pytania dotyczące obrazka; kontrolowanie dokładności wykonywania czynności samoobsługowych;
https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/nauka-liczenia